Zákaznická podpora



Našim zákazníkům poskytujeme technickou podporu v maximální možné šíři. Oddělení zákaznické podpory je připraveno reagovat na požadavky zákazníků standardně v pracovních dnech od 8 do 16 h (po domluvě i jindy) telefonicky, mailem, ale např. i prostřednictvím dalších komunikačních kanálů, jako např. přes ICQ, jabber, popřípadě skype,

Oddělení zákaznické podpory poskytuje svým klientům nejen podporu ve formě slovní navigace v prostředí systémů, ale také v podobě manuálů (ve formě pdf, doc), nápovědních CD, apod. Mimo jiné jsou pro zákazníky připraveny také videonávody (instruktážní videa), pomocí kterých si uživatel v reálném čase spustí ve webovém prohlížeči krátké video, které ho krok po kroku navede k požadovanému cíli.

Při komunikaci s technickou podporou, ať už jakýmkoliv způsobem, je nutné, aby uživatel uvedl název instalace a pro koho byla instalace systému provedena (název instituce, firmy, školského zařízení, apod.), své uživatelské jméno v systému, popřípadě webovou adresu, na které k nesrovnalosti dochází. V případě složitějšího případu pracovník technické podpory kontaktuje uživatele zpětně s detailním formulářem, který je nezbytný k popisu nastalé situace.

Více informací na produktových webech www.lmsunifor.com a www.classis.cz.